Miért fontos, hogy személyre szabott információ alapján legyen lehetőséged a megfelelő döntéseket meghozni, a csed, gyed legkedvezőbb összegét megalapozni

 

  • Minden ügyfél helyzete egyedi
  • Nincs két egyforma eset
  • Az adatok beszerzése időigényes
  • Nagyon sokszor tapasztalom azt, hogy a kismama nincs tisztában a saját helyzetével, jogviszonyaival
  • A konzultáció igénybevétele és az ellátások igénylése között akár több, mint fél év is eltelhet
  • A változásokat nem rakják be

 

SZOLGÁLTATÁSOK

 

Konzultáció

 

A csomag előnye, hogy a konzultációt követően tisztában leszel a jelenlegi helyzeteddel, és a kihozható lehetőségekkel.

Csomag tartalma:

  • A bekért adatok alapján megcsinálom a személyre szabott javaslatomat. A személyre szabott javaslat keretein belül meghatározom, hogy jelenleg milyen ellátásokra, milyen összeggel vagy jogosult, és megadom azokat a lehetőségeket, várható bevétel és költség megadásával, amelyek közül ki tudod választani a számodra legkedvezőbb lehetőséget.  A szükséges számításokat, javaslatokat a konzultációig megcsinálom, hogy a konzultáció során már kész anyagokkal tudjunk dolgozni.
  • Zoom-on keresztül egyéni konzultáció.

A konzultáció egy alkalom, ami maximum 90 perc. Amennyiben további kérdések merülnek fel, akkor új megrendelés keretében van lehetőség a felmerülő kérdések megbeszélésére. Kérhető a konzultáció rögzítése, amit a konzultációt követően email-ben elküldök a részedre.  A konzultáció rögzítésére abban az esetben van lehetőség, ha a felvételhez hozzájárulásodat adod.  A konzultációról történő felvétel kizárólagos célja, hogy  a konzultációt követően bármikor vissza tudd  hallgatni a konzultáción megbeszélteket, és a megbeszéltek szerint tudjál eljárni. Ezen felül véd Téged is, és Engem is azzal, hogy egyértelműen visszakövethető, hogy a konzultáción mi került megbeszélésre, és ebből mi került megvalósításra.

Megbízási díj: 40 000 Ft

Konzultáció – írásbeli elemzés – 30 naptári nap kérdezési lehetőség

 

A tb jog az egyik legbonyolultabb terület, több jogszabályi szabályozást összehangolva kell a lehetőségeket meghatározni. Mivel a  konzultációt követően indítod el a folyamatokat, egyeztetsz a könyvelőddel, munkáltatóval, így a tapasztalatok alapján szükség van további segítségre, a tisztázandó kérdések megbeszélésére. A konzultációt követően felmerülő kérdések tisztázására ad lehetőséget a konzultációt követő 30 naptári napon belüli kérdezési lehetőség. A pocaklakó megszületéséig, illetve gyed igénylésig vannak olyan sarkpontok, amelyek döntő fontosságúak, és hatással vannak az ellátások jogosultságára, összegére.  Az igénybejelentés folyamata is elsődleges fontosságú, mert ha rosszul vannak megadva az adatok az igénybejelentőben, vagy nincsenek csatolva a megfelelő dokumentumok, akkor az hatással lehet az ellátások jogosultságára, összegére. Nem szabad elfelejteni, hogy a beküldött adatokból dolgoznak az igényelbírálás során.

Csomag tartalma:

  • Zoom-os konzultáció, amely kérés esetén rögzítésre kerül. A bekért adatok alapján megcsinálom a személyre szabott elemzésedet. A személyre szabottelemzés keretein belül meghatározom, hogy jelenleg milyen ellátásokra, milyen összeggel vagy jogosult, és megadom azokat a lehetőségeket,  várható bevétel és költség megadásával, amelyek közül ki tudod választani a számodra legkedvezőbb lehetőséget.  A szükséges számításokat, javaslatokat a konzultációig megcsinálom, hogy a konzultáció során már kész anyagokkal tudjunk dolgozni.
  • A kiválasztott lehetőségről megcsinálom a megvalósítási tervet, amit email-ben elküldök.
  • A konzultáció, illetve a megvalósítási terv elküdését követően  30 naptári napig fel tudod tenni a felmerülő kérdéseidet email-ben.
  • A 30 naptári napon belül együtt kitöltjük a csed, gyed nyilatkozatokat, ellátásonként (táppénz, csed, gyed) megbeszéljük az igénybejelentés folyamatát, kritikus pontjait, illetve vállalkozói jogviszony, valamint saját cégben lévő tagi jogviszony, valamint munkaviszony esetén megbeszéljük az igénybejelentő kitöltését is. Az elkészült minta példányt email-ben elküldöm. Ez abban lesz segítséged, hogy amikor ténylegesen az adott ellátás igénylésénél fogsz tartani lesz mihez viszonyítani, és azonnal látod, ha eltérés lesz.
  • Amennyiben jogszabály változás lesz, akkor CRM rendszeren keresztül időben meg fogod tudni, hogy a várható változások érintenek-e téged. Amennyiben igen, akkor lesz lehetőséged felkészülni a változásokra, illetve a változásoknak megfelelően módosítani a feltételeket.

Munkadíj: 89 000 Ft

 

 

A tanácsadás igénybevételéhez kérlek töltsd ki a lenti űrlapot.

 

Amennyiben megrendelésével kapcsolatban nem kapna visszajelzést e-mailen, illetve kollégánk ha 3 napon belül nem jelentkezne, kérem keressen meg személyesen az alábbi e-mail címen: email: info@kismamatb.hu