Miért fontos, hogy személyre szabott információ alapján legyen lehetőséged a megfelelő döntéseket meghozni

  • Minden ügyfél helyzete egyedi
  • Nincs két egyforma eset
  • A csed, gyed jogosultsági feltételének rendezése meghatározott időn belül lehetséges
  • A csed, gyed összegének befolyásolására rendelkezésre álló lehetőség az irányadó, és a számítási időszak adottsága miatt rendkívül időérzékeny. Határidőn túl elveszted, vagy lényegesen kevesebb lehetőséged marad a csed, gyed összegének befolyásolására.
  • A bérköltséget, járulék fizetési kötelezettséget alapvetően befolyásolja egyéni vállalkozóként a választott adózási mód, saját cégben történő munkavégzés esetén, illetve többes jogviszony esetén a választott biztosítási jogviszony típusa
  • A GYED, GYES folyósítás alatti munkavégzés szabályai jogviszony típustól függően alakulnak
  • A valódi, tényleges tb jogi helyzeted az alapja a kihozható lehetőségeknek.
  • A valódi, tényleges lehetőségek ismerete nélkül nincs választási lehetőséged
  • A tb jog nem könyvelés, nem bérszámfejtés,  hanem egy teljesen különálló terület.
  • Több jogszabályt kell együttesen szinkronba hozni

Zoom-os online konzultáció előnye

  • Együttgondolkodás, amelynek keretein belül azonnali visszacsatolás van az adott lehetőséggel kapcsolatban.
  • A  tb jogi előzményeid, lehetőségeid alapján azonnali személyre szabott javaslat
  • Számítások saját készítésű kalkulátor segítségével. A képernyő megosztásnak köszönhetően azonnal lehet látni a táppénz, csed, gyed összegének változásait a legkisebb módosítás esetén is
  • Költség kalkulátor, amelynek köszönhetően pontosan lehet látni a fizetendő járulék költséget, CSED, GYED optimalizálás esetén a befektetett költséget, és a befektetett költségnek megfelelő csed, gyed nyereséget.
  • Nyereség kalkulátor, aminek köszönhetően lehet látni a tiszta nettó nyereséget a jelenleg járó csed, gyed összege, és a lehetőségeid alapján kihozható csed-gyed összege között
  • Igénybejelentések, nyilatkozatok élő (képernyő megosztás), online kitöltése, ami alapján egy későbbi időpontban is tisztában lesz az adott ellátás igénybejelentésével kapcsolatos információkkal, kritikus pontokkal.

Igénybevehető konzultációs lehetőségek

Zoom-os Online konzultáció 

 

Konzultáció igénybevételének folyamata:

  1. A megrendelés elküldését követően fogsz kapni egy általános tájékoztató email-t, amiben bekérem az alapadatokat a konzultációhoz, és a jogviszonyodra vonatkozó email sorozat aktiválásához.
  2. A megrendelés elküldését követően kerül kiállításra a díjbekérő, ami alapján ki tudod egyenlíteni a konzultáció díját.
  3. A konzultáció díjának rendezését, illetve az alapadatok megadását követően automatikusan fog elindulni a jelenleg fennálló jogviszonyodra vonatkozó email sorozat. Az email sorozat abban segít, hogy a konzultációra legyen egy alapismereted, és ennek köszönhetően a konzultáción értékes időt tudunk megtakarítani ahhoz, hogy kizárólag azzal foglalkozzunk, amiért lényegében a konzultáció megrendelésre került.
  4. A  konzultáció díjának rendezését követően elküldésre kerül az Időpontfoglaló email, amelyen keresztül le tudod foglalni a választott konzultációs időpontot.
  5. A konzultáció időpontjának lefoglalását követően a konzultáció reggelén, vagy a konzultációt megelőző nap email-ben küldöm a Zoom linket, amelyen keresztül lehet csatlakozni a konzultációhoz. A Zoom link birtokában bárki (családtag, könyvelő ) tud csatlakozni a konzultációhoz helytől függetlenül.
  6. A konzultációról felvétel készül, amit a konzultáció előtt, vagy a konzultálciót követően 14 naptári napon belül külön meg tudsz rendelni. A konzultációról készült felvétel azért előnyös, mert a konzultációt követően korlátlanul vissza tudod hallgatni a konzultáción megbeszélteket, és nem emlékezetből kell eljárnod a választott lehetőség megvalósítási folyamata során. A konzultációról készült felvétel a konzultációt követő 15. naptári napon törlésre kerül.

 

Konzultáció díja: bruttó  37 973 Ft (a díj az áfát tartalmazza)

Zoom-os Online konzultáció – megvalósítási terv – 30 naptári nap kérdezési lehetőség

(Kizárólag akkor rendeld meg, ha már jön a baba  – ismert a szülés várható időpontja -)

 

Konzultáció igénybevételének folyamata:

  1. A megrendelés elküldését követően fogsz kapni egy általános tájékoztató email-t, amiben bekérem az alapadatokat a konzultációhoz, és a jogviszonyodra vonatkozó email sorozat aktiválásához.
  2. A megrendelés elküldését követően kerül kiállításra a díjbekérő, ami alapján ki tudod egyenlíteni a konzultáció díját.
  3. A konzultáció díjának rendezését, illetve az alapadatok megadását követően automatikusan fog elindulni a jelenleg fennálló jogviszonyodra vonatkozó email sorozat. Az email sorozat abban segít, hogy a konzultációra legyen egy alapismereted, és ennek köszönhetően a konzultáción értékes időt tudunk megtakarítani ahhoz, hogy kizárólag azzal foglalkozzunk, amiért lényegében a konzultáció megrendelésre került.
  4. A  konzultáció díjának rendezését követően elküldésre kerül az Időpontfoglaló email, amelyen keresztül le tudod foglalni a választott konzultációs időpontot.
  5. A konzultáció időpontjának lefoglalását követően a konzultáció reggelén, vagy a konzultációt megelőző nap email-ben küldöm a Zoom linket, amelyen keresztül lehet csatlakozni a konzultációhoz. A Zoom link birtokában bárki (családtag, könyvelő ) tud csatlakozni a konzultációhoz helytől függetlenül.
  6. A konzultációt követően elkészítem a megvalósítási tervet.  A megvalósítási tervnek köszönhetően követni tudod a folyamatokat, a feladatokat, határidőket, a táppénz, CSED, GYED igényléssel kapcsolatos feladatokat, ellenőrizni tudod, hogy rendben van-e a folyósított táppénz, CSED, GYED összege.
  7. Amennyiben a megvalósítási terv elküldését követően kérdésed van, akkor a megvalósítási terv elküldését követően 30 naptári napon belül tudod feltenni a felmerülő kérdéseket

 

Konzultációs csomag dja: bruttó 89 000 Ft (a díj az áfát tartalmazza)